Birranne Bu hafta 20. Haftaya girdik ama karnim henuz cok kucuk sadece alttan minik bir belirti, sizin gobekleriniz ne alemde? Cikti mi?
iremgorlen090318 Birranne benimki bazen normal duruyor bazen de 30 haftalikmisim gibi😂 senin iç karnin genistir o yuzden belli olmaz
Mfzd Birranne 7. Ayımın sonuna doğru göbeğim çıkmaya başlamıştı belirgin şekilde hele 20 haftalikda yokdu yani iç karnin geniştir
Medine_1992 Birranne canım bende 20 haftalığım ve 17den sonra cıkmaya başladı şimdi baya belirgin oldu sanki günden güne bile değişiyor gibi artık yukarı cıkmaya başlarmış rahim
Rbs111 Birranne 30 dan sonra çıktı😂😂 daha doğrusu 30 a kadar dışardan hiç belli değildi ben görebiliyordum ama
Kbrbydkk Birranne benimde baya erken çıktı. 7aylik hamile gibiyim😁 sabahları baya duzlesiyor ama yemek yedikçe gün içinde artık duba gibi hissediyorum.
Sare16 Birranne 7 aya kadar hiç hissetmiyordum hamile olduğumu ve bebek var mı diye soruyorlardı hala kimse anlamıyordu 34. Haftadan sonra foyam çıktı ortaya 😂😂😂
FerayeA Birranne Bazen sanki içine çekiliyormuş gibi oluyor bazen göbeğim çatlayacak kadar şişi duruyor 20+6 günlüğüm bende. Sıkıntı etme iç karnınla alakalıdır 😌
Zeynep06 Birranne sizin ilk gebelikse geç çıkması normal. 20 den sonra ise ilk gebelikte olsa git gide hızlı çıkar
Medine_1992 Secda aynen öyle canım ben zaten dışarıda çarşaf giyiyorum 9 aylık olsam da kimse anlamaz 😁😁😁
Medine_1992 Secda iyi yapmışsın canım zaten evde istediğimiz gibi giyiyoruz dışarda karnım belli olsun istemiyorum şahsen