2016umut Aslında doktorunla görüş eğer olabilirse 19. Kasım olarak ayarlasın bebeğin dogumunu bizim 14 kasım tam 38. Haftasına geliyor diye ben o gün istedim :)
Artık dogurmak istiyorum yatamıyorum sürekli wc gidiyorum dışarı çıkıyorum sürekli wc gidiyorum delircem 🤣🤣 Az kaldı sabret diyorum kendi kendime 💙🙏🏻🌸