Hazaaalll ay ben de talesemi taşıyıcısıyım :( gebeliğimin 2.ayında hgb 12ydi, şimdi 5 aylığım 2 aydır ilaç kullanmama rağmen 10.5’a düşmüş çok üzüldüm :(
Cz34 yazdığın bana umut oldu. Ben de bol bol nar yiyeyim. Hep mandalina yiyorum meyve olarak, canım sadece onu istiyor. Narı da ayıklaması zor geliyor azıcık 😂
Betullmim neden böyle dedi ki? Ben sırf bunun için dün aktardan keçi boynuzu pekmezi aldım 🤔