Lilensa 29+3 haftalığım günde iki kez bebeğin hıçkırıklarını hissediyorum yaklaşık 3 dakika sürüyor bu haftalarda duyan var mı ?? o hıçkırınca kendimi tuhaf hissediyorum ne zaman geçer
Pmbyy Lilensa Çok normal hatta olması gereken gibi bir şey sanırım☺️Hemn hemen herkes yaşıyor ne güzel bebişini hissediyorsun. Tek sıkıntısı gece uykudan kaldırabiliyor☺️
Mondlicht Lilensa hiç geçmez 🤭 benim doğuma kadar sürdü daha uzundu hatta bizimki Bi tuttumu 15-20 dk hıçkırıyordu yavrum. doğdu yine aynı tutunca yine 15-20 dk hıçkırıyor 🤗
Betullmim Lilensa çok hıçkırması ciğerlerinin geliştiğini gösteriyor. Hiç bitmiyor 38 bitti benim hala var ve daha sert.
Lilensa Mr1517 5 dk fazla sürüyor bazen sürekli tekme yemek gibi işte dursun istersin durmaz yaramaz 😊
Aysegnl51 Tam da ben böyle bi post açacaktım biraz önce bende hissettm hıçkırık gibi.ama 23.haftadayim olabilir mi ? Kacta başlıyor ki genelde hıçkırığı hissetmemiz .Birde belirtileri normal hareketten nasil ayirtediyoruz.Ben de 2 dk filan minik tepik gibi düzenli vurdu. Ben oyle dusundum sizce?
Lilensa Aysegnl51 şöyle karnın hareket etmiyor ama pıt pıt ritmik bir şekilde duyuyorum ilk zamanlar tekme sanıp sayıyordum 25 haftadan beri hıçkırıyodu ama hemen geçiyor rahatsız etmiyordu şimdi fazla hissediyorum .
Hazaaalll Önce hoşuma gidiyordu ama şu an... 32. Haftanın içindeyiz ve ben bu sağlam,kuvvetli,ritmik hareketlerden çok rahatsızım geçen 3 dk kadar sürdü oturduğum yerde ağlayacaktım 😞
Lilensa Hazaaalll benim 5 dakika rahat sürüyor sıkılıyorum ayaktayken bile oluyor zamanı gelsede doğsa diyorum hamilelik git gide zorlaşıyor.
Cemredeniz 34+4 bildiriyorum gittikçe güçleniyor hıçkırık hareketleri benim gibi huylu biriyseniz gıdıklama seansı oluyor ♥️♥️
Foto03 Lilensa bebegin hıçkırması demek sindirim sistemi yani akciğerlerin iyi olduğu sağlıklı olduğu anlamına geliyor canım endişe etmene gerek yok 🥰😘 benimkinde de oluyor günde 2 3 kez 😊
Tugbacan Foto03 Bende 27+ 3 haftalik gebeyim Ben hic hissedemedim hickirigini nasil oluyor sadece tekmelemesini ve donmesini hissediyorum
denizadaalpp Lilensa ayni canim haftamiz aynen bnmde 2 3 kere oliyir ve uzun suruyor kasigimda oluyor tam kafalari aşagida oldugu icin 🤣 tekme atiyo gibi
Guligul Lilensa ben ilk 29+6 da hissettim cok sukur. Gecen haftayi hatirlamiyorum. Bu hafta 31+2 de hissettim daha gucluydu bu sefer. Gayet normal ve saglikli bir durum. Can acitiyo ama yine de guzel 😊