Nurdane-12 Merhaba arkadaşlar 8hafta 3 günlük gebeyim herkes c vitamini icin kuşburnu çayını öneriyor ilk üç ayda içmem doğru olur mu bilgisi olan var mi
Mr1517 Nurdane-12 Bitki çayları zararlı ben öyle duydum ağzıma da sürmedim bence doktoruna sor canım en iyisini o bilir
Esrasayy Nurdane-12 ıhlamur dışında olan tüm bitki çaylarının tehlikeli olabileceğini okumuştum, bilginiz olsun
2104 Nadir olarak benim doktorum ıhlamur içebilirsin demişti. Birde kabızlığa iyi geliyor diye rezene içiyorum arada