Bebibebi Rabiast sırf bu yüzden midem sıkışıyo yemekte yiyemiyorum midem bulanıyor gibi hissediyorum 😔
Eminegul89 Annemerve karın fokurdalamaları mı? Ya onlar bebeğin tekmeleri hareketleri değil mi ben öyle sanıyodum 😣
2104 Bebek karnı değil gaz karnı resmen bende çatlıyorum kabızlık geçmiyor ama ne kullanılıraa gecmiyor. Üstüne kan d vitaminleri eklenince daha fena oluyo
Rabiast 2104 evet kabızlık ayrı bende bebeklikten gelen birşeydi zaten ekstra arttı 🤦🏽♀️ Kuru kayısı yemek lazım sanırım
Pinarsarica54 Rabiast sabah aç karnına 3-4 tane kayısıyı sıcak suda bekletip içiyorum kabızlık sorunu gecmeye başladı
TugceCakir Rabiast etmeye çalışıyorum canım hamur işi falan tuketmemeye çalışıyorum yoksa son aylarda birden şişerim korkuyorum🙈