mucizeninannesi35 canm öncelikle sakin ol. Evet bu tarz sorun bazi gebelerde oluyor. Benim 8.3 cıkmştı direk ilac tedavisine basladık. Euthyrox 25 mgla basladm. Kahvaltidan 1 saat önce iciyorum sonra kahvaltimi ediyorum. Her ay düzenli kan verip degerini kontrol ettiriyorsun. 1 ayda 3,5lere düstü. Hic panikleme doktorum ilacni düzenli kullandkca sorun olmaz demisti. Gercektende bebegim iyi cok sükür.