1 ay once yasadim suan 30 +2 haftaligim oyle bir dis agrisi cektimki 4 gun boyunca uyku uyumadim dogal yontemlerle ne denediysem gecmiyordu kabir azabi gibi biseydi yemek bile yiyemiyordum 2 kilo vermistim en son doktorum iltihap kurutucu yazdi ve 1 hafta sonra disini cektirebilirsin demisti tabi doktorumun izniyle iltihap kurutucuyu kullandiktan sonra disim cekildi agrida kesildi hic bir sorunda yasamadim