Deletedmom315 Kızlar ben şu an ilk defa Amerikan hastahanesinde Faruk Bekir’e gittim ondan önceki haftalarda Anka Hastahanesi Yasemin Dokuzoğlu Tanın’a gittim ikisinden de memnun gibiyim siz bu doktorlarda muayene oldunuz mu ? 🤭
Tugce_kocak Deletedmom315 Hatem hastanesinde Nazan Özdemir kesinlikle mükemmel bi doktor 3 gün önce normal doğum yaptım son derece memnun kaldım muyaneler sırasında da hep çok ilgiliydi çok içten bir insan ☺
Nur178178 Deletedmom315 olmadım canım ama Amerikan hastanesinde Zeytin ebe var mükemmel bir ebe kızı da orda doktor birlikte çalışıyorlar ben ulaşımdan ötürü gitmedim ama hala aklımda normal doğum düşünüyorsan kesinlikle bir değerlendir derim
Bellidegilannesi Deletedmom315 Amerikanda Ramazan sürücü daha iyi Faruk Bekir’den bilginiz olsun ben ulaşım sıkıntısından dolayı gitmekten vazgeçtim Sanko ya Ali irfan hocaya gidiyordum İzmir e gidince kendisi yine Sanko da Engin palaz a geçtim
Deletedmom315 Tugce_kocak Tugce_kocak o kadını baya meth ettiler ama çok kalabalık diyorlar, kontrol ücreti nedir
Deletedmom315 doktoralianne 70 ₺ ücreti bir kez gittim ikinci randevum 15 kasımda bakalım ilgililer çok tatlılar hastahanece