Derya80 4.bucuk aylık hamileyim ve bebeğim hala kasık bölgesinde bu durum beni çok rahatsız etti. Özellikle rahmimde büyük bir baskı ve ağrı hissediyorum. Yaşayan var mi bu durumu normal mi?
Hll Derya80 canm 36 haftalgm malesef başndan beri aynı durumu yasiyorum😒altıma hep bıcak saplaniyor gibi oluyor. Oturmak yürümek işkence gibi. Cok yorma kendini bol bol dinlen hep