Berdogan 36+5 oldum ve iki gecedir bebekte hareket hissetmiyorum bildiğin deliksiz uyuyorum önceden uyutmazdı var mı böyle bi durum yaşayan tedirgin olmalı mıyım?
defne55 Berdogan düzene girdi artık oda seninle uyuyor benim bebeğim de öyle sabah kalkıp biseyler yiyene kadar asla hareket etmiyor
Gokmeninannesi Berdogan benimki de hemen hemen aynı gündüz aşırı toplanıyor ve aşırı hareketli ama ben uyuyacağım zaman o da artık uyuyor şuan uyandım vitaminimi içip mandalina yedim hareketlendi 20 dakika sonra kahvaltı yapıcam akşama kadar durmaz daha sıkma canını sen normal artık
Karamelek- Berdogan 34 haftadayım benim de aynı canm gece benimle uyuyor sabah gözlerimi açar açmaz harekete başlıyor 😊
Livask Berdogan ben 36+1 im iki gündür bende de öyle az önce baya endişelendim ama neyse ki tek ben değilmişim
Berdogan defne55 rahatladım biraz valla ilkine göre farklı şeyle yaşıyorum bu hamilelikte tedirgin oldum bi an. Çok sağol 👍
ozge88 35+5 deyim gece hic uyumuyor ben zaten uyuyamiyorum agrilardan artik oda sabaha kadr dans ediyor icerde resmen gunduz arada uyudugunu fark ediyorum
Berdogan ozge88 benim de ağrılarım var hala da devam ediyor sağa sola dönemiyorum kitleniyorum resmen. 2 gün öncesine kadar yattığım anda dört dönerdi içerde yatırmazdı beni.2 gündür yatıyorum bekliyorum hareket etsin tık yok bende onu beklerken uyuyorum 😅
Devecilerinmediha Berdogan benımde oyle delıksız uyuyorum sasırıyordum 36.5ta kotkuyordum alllah allah dıyordum sonra uyanıyordum baktım oda uyanıyor😂 sonra 38+1ım suan oyle ama uykular haram yalamcı sancıdan
Berdogan Devecilerinmediha çok şükür içim rahatladı yorumları okuyunca.. nst de sancım kasılmam hiç çıkmıyor 3 haftadır bakıyoruz. Bu hafta çok canım yanıyor kasilmalardan karnım kaya gibi sert oluyor. 2.sezeryan olacak benim sezeryan yerime bıçak saplanır gibi olmaya başladı yeni yeni
Devecilerinmediha Berdogan ama oyle olur dıyorlar gerilmeden dolayı sezeryan yerı acırmıs bende mecburı olucam sezeryan pazartesı gunu:/ allah bebişlerimizi sağ salım almak nasıp etsın🙏🏻
Berdogan Devecilerinmediha evet doktor o yüzden 38 de alırız en geç dedi bakalım bu hafta ici son kontrolüm var kesin gün ne zaman olacak konuşacağız kızımın kilosuna göre günü belirleriz demişti doktor
Hnmli Bende de suan rahatlanma oldu hep diyordum kendime ben uyuyorum oda uyuyor sabah uyanınca kıpraşıyordu hemen😂 demekki herkeste aynı
Berdogan Hnmli şükür ki herkes de aynıymış 😊 son günler annelere açıyorlar demek ki biraz uyuyun da biz zaten sizi doğunca uyutmayacağız diye 😅
BirVeraAnnesi35 Berdogan bende 37+1 im dün son kontrolüm vardı doktorum hareketlerinde ufak bi azalma gariplik sezersen hemen gel dedi istersen bi doktorunla görüş belki normaldir ama yinede riske atmaya değmez bebişler
ozge88 Kizlar bisey sorucam benim sezaryen olucak kilosu suan 3000 35+5 im ne kadar sonra alir acaba doguma kac kiloyla alir illa 38 beklermi sizce
Devecilerinmediha ozge88 genelde 38.5ta sezeryana gun verıyor doktorlar cnm ana kısıden kısıye değişebilir bence bebek gelişiminden mesela benm suyum eksildiği için 38.3de olucam ve kilosuda cok hızlı artıgı ıcın sorun yasıcam diye beklemeyelm dedı
Berdogan ozge88 ilk sezaryansa 39 u bekle bence bende ilkini 39+4 te yaptırmıştım doktorda ilk olduğu için beklemişti. Ikinci diye 38 i geçmiyorlar dikişlere zarar veriyor içerden