Gulsenerdem Selam kızlar geçende birşey duydum devlet hastanelerinde belirli bir ücret karşılığı tek kişilik oda kiralayabiliyormuşuz. Başına gelen varmı? Doğrumu sizce ?
prenses_annesi16 Gulsenerdem ücret karşılığında değil canım artık kalktı ücret yasak sadece doktorunla konuşuyosun bunu o senin için doğuracağın güne ayarlıyo odayı
Gulsenerdem 2202020 bizim burdaki hastanede de kesin olmaz randevu zor buluyoruz zaten doktora bide özel oda verecekler
2202020 Gulsenerdem aynen oyle İstanbul’da zorla baktırıyoruz resmen yatak seçme lüksü hiç olmaz küçük yerlerde belki. Artık özellerde bile manzaralı oda ferah büyük oda zor bulunuyor 😂
eymentugsem Istanbuldaysaniz sadece cerrahpasada var kalkmadiysa orada da bakirkoy kanunide avcilarda esenyurtta yok
Slinn eymentugsem yoo kanunide iki sene önce arkadaşım tek kişilik oda tuttu kaldı serklaj oldu. Şuan varmı bilemem ama
Kbrbydkk Canım nerde oturuyorsun bilmiyorum ama bazı hastanelerde oluyor. Ben suan İzmir'de Dokuz Eylül üniversitesi Hastanesi'nde yatıyorum 4kisilik odalar var ücretsiz. 2kisilik televizyonlu buzdolapli odalar var ücretli. Doğum yaparken de tek kişilik odalar varmış ucretli. Doğum zamanı inşallah kızım dayanırsa doğuma kadar özel oda tutucam ben çok rahat oluyor.
Gulsenerdem Kbrbydkk kırşehirdeyim canım küçük şehir ayrı bir doğum hastanesi bile yok bir doktorun günlük 30 hasta kapasitesi varken bizimkiler 60-70 hastaya bakıyor çok kalabalık oluyor kadın doğum özel oda verebileceklerini sanmıyorum