semakuzeytanju neden ciktin? Zaten doğumun yakın gebelik zehirlenmesinin ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyorsun o zaman bebek içinde anne içinde. Bence hemen geri gidin yatisinizi yapsınlar doğuma alacaklarda da alsınlar kafanıza göre çıkış yapacağınız bir durumda degilsiniz.34.haftasinda ablamı apar topar bu yüzden doğuma aldılar. Bebegin kordonu kopmuş oksijen ve yemek alışı durmuştu. Geç kalsalar ikisini de kaybedebilirdik.