As_1 Kizlar bilgisi olan yada benim gibi olanlar varmi+3um ve bebegimin kafası çok asagda dedi doktr çok inmiş her an doğum olablr dedi doktorum ama ben çok korkyrum 38.haftada flnn glsin istyrum erken gibime glyr biraz cnku bebegimm boyu da 50cm 3.100 grm tabi bu 36 haftada idi şimdi insallh kilo almstr bari erken glckse 3 bucuk glsin bide ciğer gelistrci ine icin bsy demedi dktr sanirm gerrk yok o zaman demii
Tprkncr As_1 36.hafta itibariyle doğumlar normal kabul ediliyor. Fakat insan 38. Haftayı da görmek istiyor tabiki. Yatıp dinlenin bol bol ve kendinizi yoracak şeyler yapmayın. Bende aynı durumdayım
Nur___ As_1 kilosu gayet iyi, doktor bi sorun görmemiş sen niye endişe ediyorsun, hem bu kadar haftadan sonra doğumlarda çok risk olmuyor nefes problemi açısından,
ozge88 As_1 35+5 suan benim 34 haftada ciger gelistirici igne oldun oniki saat arayla iki doz suyum coktu benimde erke dogum riski var kilosu iyi korkma bence benimkininde kilosu 3000 kilo suan doktorum eger dogarsa kuvezde kalmaz endiselenme dedi tedbirini onceden alirsa doktorun korkma ici ferah olsun allah yardim eder
Eseenn As_1 bence doğmak için gayet iyi kilosu ciğer geliştiriciye de gerek duymadılarsa hazır demek ki ☺️ Sağlığı yerinde olsun kilosu falan önemli değil zaten normal Doğum zamanı 36-40. Haftalar arası oluyor ☺️ Benim de 36. Hafta ve üç gün önce gittiğim de bebeğimin kilosu 1932 ydi ama bence kilo önemli değil ☺️☺️
As_1 Tprkncr hmm geçmiş olsun sizede bende oyle ypyrum hicbr seklde ne iş ypyrum ne yürüyüş ilişki yide kestik 38 dayansn istyrum
Livask As_1 benim kızımda çok aşağıdaydı doktor her an doğurabilirsin dedi ama ben 39+5 te doğuma gittim 🤭 hiç belli olmuyor o işler. Sağlıkla gelsin bebeğiniz
Bsraermis8 As_1 canım az önce hastaneden geldik arkadaşım doğum yaptı kız bebek onunkisi 36+5 te doğurdu kilosu 3150 falan gayet iyi sağlıklı. Merak etme Allah'ın izniyle birşey olmaz 🥰
Seyma1234 As_1 benim 33 haftada inmişti yani çok şükür erken dogum gibi bişey olmadı şuan 37. Haftamdayım