tgbasaritas Merhaba kizlar✋🏻 30 haftalik ikizlerime hamileyim bugun rutin kontrolum vardi kontrolde hersey yolundaydi doktorum bide nst ye gir dedi. Nst de cok sancim cikti fakat ben hicbisey hissetmiyorum. Bunun uzerine serumlar,fitiller,ilaclar,ciger gelistirici igne derken girdigim son uc nst de sanci cikmadi. Ama cok korkuyorum durumum bugun belli olucak. Haftalari cok erken ve ikiz olduklari icin kilolari cok dusuk. Hepinizden dua rica ediyorum. Sadece kendim icin degil bu baslik adi altinda sifa bekleyen herkes icin. Hamilelik zor,annelik zor,konu evlat olunca sakin kalabilmek cok zor. Allah hamile,dogum yapmis,yapacak olan,kuvozde bebegi olan vs vs tum herkese yardimci olsun sifa versin 🙏🏻Dilerim boyle erken dogum risklerini,sancilari kimseye yasatmasin🙏🏻
Yazey tgbasaritas valla canım ben pek analamm ama bnm doktorum nst de ister 100 de 200 çıksın sen bu sancıyı hisetmedkten snra hiç bir işime yaraamz dedi 🤷♀️😂
gurcem tgbasaritas kzum arkdasımında böyleydı ıkızlere hamıleydı cok sukur onda ıgneymıs ılacmıs hersey ıse yaradı 35e kadar tuttular sonra 35te dogdu bebekler bır hafta kuveZde kaldılar sımdı masallah kocaman oldular nasılda saglıklılar ♥️
tgbasaritas Yazey benimki de senin hissetmemen iyi bisey dedi ama ikiz oldgu icin farkli dusunuluyo olabilir
Yazey tgbasaritas o zamnlarıda atlattık canım biz 33 ü görmk için dua edıyorduk çok şkür yata yata 39 olduk bu seferde doğmuyor, 🤷♀️
tgbasaritas gurcem ah icimi rahatlattiniz sagolun🌸 en azindan organ gelisimleri icin 35i gorurum insallah
Fdle tgbasaritas Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım o minikler sizden bizden güçlü Allahın izni ile sapasağlam dünyaya gözlerini açacaklar gününde vaktinde inşallah 🙏🙏🙏