nurcel Merhaba arkadaşlar, 13+6 haftalık hamileyim dünden beri sol kasığımda bir ağrı oluştu. Ağrı şiddetli değil ama hissedilecek seviyede. Kanama vs. bir şey yok ama bu haftaya kadar böyle bir ağrı hissetmemiştim. Başına gelen var mı?
Rengininucuzleri Bende de ortalama o haftalarda ağrı oluyordu. Genelde rahmin genişleyip kendini bebeğe hazırladığından oluyor demişti doktorum. Kanama olmadığı sürece sorun yok.