Bugün tam 36. haftamız doldu. 32. Haftadan beri bebeğin ters olduğunu söylüyor doktorum. 2-3 haftaya kadar dönmezse sezeryan dedi bugün kontrolüm vardı. Normal doğum istiyorum tabi hayırlısı ama merak ettim. 36. Haftaya kadar döner diyorlardı. Bundan sonra ki olasılık nedir doğum yapan veya benimle aynı durumda olan var mı?