Deletedmom5834 Kızlar hamilelikte gaz sancısı yaşayan var mı 3-4 gündür gaz sancısı yaşıyorum ne yesem acayip gaz yapıyor belime vursa doğum sancısı diyeceğim o derece bebekte hareket ettikçe sıkıştırıyor beni böyle durumda olan var mı bu arada 23+4üm
Bebisimyolda Deletedmom5834 cok kotu bir durum ben de yasiyorum ara ara maden suyu ic cok guzel gaz cikariyo ve en guzeli bir de sakiz cigne surekli iyi geliyo
Deletedmom5834 Bebisimyolda saol cnm çok sancım olduğu zaman bağırsaklarım çok çalışıyor zaten ne yesem gidiyor inş bebeğime yarıyordur 🙈
Mervettas Bebisimyolda sakız kesinlikle👍🏻bende çareyi (hem midemi bastırıyor yoksa sanki her an kusacakmışım gibi hissediyorum hem de Gazi atmama yarıyor) naneli sakız da buldum su en acı olanlarında 😄
Bebisimyolda Deletedmom5834 yariyordur tabiki merak etme he bide ayaklarin havada bir muddet uzan oda iyi geliyo