Bsraermis8 Suyum mu geldi acaba diye kontrole gittim . Alttan açıklığa baktılar acilma v.s yok . Gelen su degilmis ana şimdi wc ye kalktım leke gelmiş kırmızımsı Nişan mıdır ? Çünkü bayaaa soktular yani parmaklarını
Bsraermis8 Asli0611 hmm anladım insan bilemiyor tecrubesiz olunca . Birde son 9 gün kaldı sürekli birşey mi oldu bebek mi geliyor pskikolojisindeyim sorayım dedim teşekkürler ❤️
Asli0611 Bsraermis8 benimde son 9 gün 3 saat boyınca düzenli bi şekilde sancım vardı 15 dk da bir hastaneye gidelim dedik muayene ye gittiğim an sancılarım kesildi nstye baglandıgımda bebek uyuyordu resmen 😒
Asli0611 Bsraermis8 heyecandan korku birleşti sancı kesildi kendimi çok kötü hissettim anneme karsı annemle geldik hastaneye eşim çalışıyordu 😅 evet erkek sanırım daha cok bekleyeceğiz erkek bebeklerin gelişi geç doğumu kolay oluyor diye duyuyorum
Asli0611 Elifffatih doktor bile bu sancıların doğum sancısı olabileceğini onaylarken sadece psikolojik olarak bebeğin buna daha hazır olmadığını ve kendini hazırladığını söylerken sen neye dayanarak bu kadar emin konusuyorsun?
Elifffatih Asli0611 ben erkek bebek geç doğardan ve kolay olurdan bahsetmiştim ona hiç belli olmuyor dedim