Zeynepbilen doktoralianne ben 2017 de kızımı orda dünyaya getirdim şimdi 37 haftalık hamileyim yine oraya gidiyorum 🤗
doktoralianne Zeynepbilen Bn de 33 haftalık hamileyim. Ilk doğumum olacak kafası büyük dediler buna rağmen normal doğuma zorluyorlar mi acaba
Seyda66 Zeynepbilen merhaba canım ben 38 haftaligim bende oraya gidiyorum ilk gebeligim nasıl acaba tedirginlik var biraz bende
Zeynepbilen doktoralianne banada öyle dediler ya ve bende sordum normal doğumu etkiler mi diye onun boyutları var çokta etkilemiyor dedi en son kontrolümde. Bakalım bu hafta noldu kafası kendi kilosu ilk dogumumda normal oldu bu arada
busratnkk Bende gulhaneye gidiyorum . doktorum özhan özdemir çok memnunum❤ bende oda suslemesine izin veriyorlar mi diye merak ediyorum😇
doktoralianne busratnkk özel oda varsa izin verebilirler. Özel oda hakkında da bilgim yok henüz umarım vardır 🤔
Zeynepbilen busratnkk yani oda suslemesi derken tul bannerlar falan gördüm ben bir iki odada ama neye gore izin verdiler özel oda miydi yoksa bisey demiyolar mı bilmiyorum ama bir odada iki hastada kalabiliyor tabi bilemedim 🙄
busratnkk Zeynepbilen büyük bir susleme degilde zaten bi balon bi kapi susu cikolata aklimdan gecen birgun yatan kata cikip sormayi dusunuyorum 😄
Zeynepbilen Seyda66 2.5 yil oldu doğum yapalı ben çok memnundum inşallah bu senede şansımıza iyi insanlar denk gider bende 37+6yim bakarsınız aynı günde aynı katta beraber oluruz🤰
Anka386 23 haftalık hamileyim bende oraya gidiyorum. Devlette çok ilgilenmiyorlar diye bir düşünce var kafamda doğumu orda yapmaktan korkuyorum çünkü ilgi güleryüz en çok dikkat ettigim şey. Uygun bir özel bulursam geçmeye çalışacağım