Kubra2503 Merhaba anneler 18 haftalık hamileyim 1-2 gündür kasıklarımda ve bacaklarımsa hafif ağrı hissediyorum.Sizce normal mi
Silangulenyuzlu Kubra2503 yaa evet bende 17+4üm sol bacağım kopucak gibi ağrıyor hele kasık ağrısı bir şiddetli karnımı tutuyorum sanki bebek düşcek gibi oluyor ben henüz gidemedim doktora😏
Mlk12- Kubra2503 alıstım galiba ben ama korkutmuyo değil tabikidebu arada karnımı sişirirdim hep hamıle olsam nasıl olur dıye şimdi karnımın şişmesinden o kadar mutluyum ki allah herkese nasıp etsin