Hazanur bende de 37 dun 37.1 idi ondan evvel 37.2 çikmişdi istersen googlede yazib o hakta araştira bilirsin yani doktorlarin onayladigi birşey tibbi birsey yani iste yumurta dollenince qaliba otrejen hormonu salgiliyomus o zamanda ateş yukseliyor aslinda biz kendimiz hiss etmeyin ancak ölçunce anlariz ama yinede 3 aydir olmuyor ya o yuzden sanki adet olucam gibi hiss ediyorum henuz adet belirtim yok 3 gun kaldi adete bu gunu saymazsam senin adete kaç? Kaldi