Uzunyollar 3. Günümüz oldu tanışalı bebegımle şükürler olsun cok uyumluyuz herşey yolunda ve sezeryanda korkulacak hıcbısey yok yataktan ilk kalkış zor oldu ama ondan sonra hıcbıseyde zorlanmıyorum herseyı kendım yapıyorum bebegıme de ben bakıyorum sukurler olsun Rabbıme