Gonulklky valla bende sevmiyorum aynen ama iyi geliyo
Dışarı çıkarken bebe yağı kullanıyorum kokmasın diye
Evde hindistan cevizi yapı sürüyom. Kokusu köyü gelimce üstüne bebe yağını da sürüyorum. Bide eğer çatlıcağımız varsa çatlıcaz o yüzden ben almadım lierac falan. Arkadaşım hamilelik boyunca lierac kullandı heryeri çatlak. Bol su iç bide. Anaç cildinin nemli kalması