Emirefedefne15 Hakbas2020 benimde 26+1 Şubat 1 gözüküyor doğum . Son 1haftadir sırt bel ağrısı çok oluyor. En ufak iş yapsam sanki tutulmuş gibi oluyor çok ağrıyor .
Hakbas2020 Emirefedefne15 ay bnm de son 3 gündür ağrıyo yaa bazen de adet olcakmış gibi ağrıyo belim sizin bebişin cinsiyeti ne ?
Minikfasulyeninannesi Merhabalar bizde 28 olduk bugün itibariyle çok yürüyünce Ağrı oluyor belimde benimde ama dinlenince geçiyor bizim kız da çok hareketli şimdiden geceleri uyutmuyor 😂😂 doğunca da devam eder mi ki 😋 bide bişi sorucam kızlar soğukta göğüs uçlarınız acıyor mu?