tuncesra bende de ayni durum var yaa esmerlerde daha cok oluyor sanirim bide bende sag sol bacagimin aglrkasinda koyu cizgi olustu tipki gobekde olusan gebelik cizgisinden olustu. Hormonlardan oldugu soylendi gebelikden sonra gecer denildi ama umarim gecer ya..🥺