Hzr_7714 Mevlana’daki Fizik tedavi hastanesi’ndeki kadın doğum doktorları çok iyi.Fatma Didem Hanım vardı.. Özel klinik gibi ilgilendi benimle Allah razı olsun ondan.Ben ilk orda öğrwndim zaten gebeliğimi ilk testlerim orada yapıldı ama şu anda kendisi Ankara ya gitti çok üzüldüm.Ama genel anlamda kadın doğumcuları iyi.Ve ben Nisa hastanesine devam etmeye karar verdim.Hastane en azından içime siniyor, doktorlar iyi.Doğumların yüZde 80-90 ı normal.Doğum zamanı tedirginlik ve korkuyla hastaneye adım atmak istemiyorum hele de o ameliyathane ye kurbanlık koyun gibi girmeyi asla...Ondan uzakta olsa ben Nisa ya devam edeceğim ☺️Huzurla giriyorum hastaneye en azından.