Kubrayrtt ben ikeadan buz dolabı poşeti aldım yani normal buzdolabı poşetlerinden biraz daha kalın tekrar tekrar kullanılıyor ona ilk giyeceğini fotoğraf çekilirken giyileceklerini eve dönerken giyeceğini ayrı ayrı poşetledim bezlerini vs ayrı paketledim normalde de bebek çantasında kullanırım biraz kategorize etmeyi seviyorum keseler bana da pahalı geldi