ilknuryzc1 Kızlar 9+2 oldum şuan itibariyle🥰 dr 2 hafta sonra gel ikili test için dedi. ama ben yaptırmak istemiyorum. Down sendromlu mu diye bakacaklarmış. gerek duymuyorum Rabbim hepimize sağlıklı aklı başında hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah🥰 2 li 3 lü testler değilde detaylı ultrosona girerim. SiZler ne yapacaksınız var mı benim gibi 2 li testleri yaptırmayı düşünmeyenler
DEF ilknuryzc1 ben düşünmüyorum 2li 3lü vs hiç birini. Sadece detaylı ultrasona girmek istiyorum ilerleyen zamanlarda artık nezaman yapılması gerekiyorsa. Çünkü o 2li 3 lü testlerin doğruluk payı %100 değil.🤦🏻♀️