Seda_123 bebegimm16 Etsiz olduğu sürece sıkıntı yok canım benim hamilelikte ilk aşerdigim çiğ köfte olmuştu hafta 2 defa yiyordum daha sonra az yemeye başladım tabi ayda 2 defa filan
Evinanne bebegimm16 valla bende yiyorum etsiz olanından abim çiğköfteci😂 gelde yeme bayıla bayıla yiyorum valla😚
defne55 Her cigkofte postuna yazmaktan bezdim 😂😂😂😂 etsiz olmadigi surece zararli degil ben haftanin 3 gunu yiyorum 9 aylik hamileyim gebeligin basindan beri tuketiyorum hiç bisey olmadı herşeyi kafaniza takmayın abartmadan her şeyden yiyin hasta değil hamilesiniz 👍🥳
DEF bebegimm16 ben nerdeyse her akşam yiyorum etsiz olduğu sürece bir sıkıntı yaşamazsın bende 8+1 im☺️
Seyma23 Çiğköfte en çok bakteri barındıran yiceklerden birtanesi etiz olanlarda bile et bulyon çin tuzu gibi zararlı maddelerin kullanıldığını okumuştum. Çok canım çekiyorsa bile azcık yiyordum bende malum içine ne katıyorlarsa bağımlılık yapıo 😬 hiç faydalı bi besin olduğunu saanmıyorum sen yinede az tüket
oznurckose Mide bulantılarımın zirvede olduğu dönemde hiçbirşey yiyemezken kahvaltıda bile çiğ köfte yediğimi biliyorum, çok şükür bir sıkıntıyla karşılaşmadım 😊
Bebisimyolda bebegimm16 cig et urunleri hamileligin basindan sonuna kadar iyi degil bebege onerilmiyo canin cok fazla cekmedikce yeme ben de seviyorum ama toplasan 2 kere yemisimdir canim cekti o an fazlasiyla diye 22 haftalik hamileyim bu arada