Arasarya Daha dört haftalık hamileyim kistlerime rağmen hamile kaldım ancak kan değerlerimde sıkıntı çıktı plp değerim dusuk çıktı gebeliğe engel yaratan bir durum mu çok stres yaptım ?
1234567bsr- Canım 100 altında olması durumunda mudahale yapılıyormuş.oda ılacla felam.Eger 50,60 lara düştügü takdırde kan takvıyesı felam yapılıyormuş.Doktorum korkulacak bırsey yok dedı. Takıp edılmelı dedi.sıkma canını
Arasarya Ya bende biraz zor şartlar halinde hamile kaldım hep bu günü bekledim Doğumda sıkıntı olabilirmiş bu durum hematolijiye görün dedi insallh dediğiniz gibi sıkıntı olmaz içime biraz su serptiniz 🙏🏻
1234567bsr- Arasarya canım düşüklük devam ettıgı takdırde baya düşüklük olursa kan bulunduruyorlar dogumda herşeye ragmen. İlacla felan tedavı edılıyormuş korkma canım. Allah yardımcın olsun