Baloglummmmm Bebegım sanırım tamamen pozisyon aldı sol kasıgımda bir saatır agrı var ve kusura bakmayın ama ishal gbiyim sabahda baş dönmesi yasadım akşam saatlerınde ancak gecti bunların hepsi erken doğum belirtisi olabılır mı yardım eder misiniz
defne55 Baloglummmmm ben 36 haftadayım bende ishalim agrin olması normal bebeğin baskı yapıyor çünkü bence doğumla alakası yok
Baloglummmmm defne55 korkmaya başladım böyle agrı olmamışta hiç inşallah sağlıkla vakıtlıce gelır bebeklerımız