Nalannnnnnnnnn Kızlar bugün doktora gittim 37+5 gun lük hamileyim 2900 dedi bebek icin ama gecen hafta gittigimde 3100 demişti neden boyle ya almis derken düşmüş cocuk sizce kilosu normal mi
Senemunlu Nalannnnnnnnnn bende ayni seyi yasadim sordm . Bir onceki hastanin bilgileri varmis ve yanlis olcum yapmisti makine . Sonra biseyler yapti duzeltti olcttu tekrardan dogrusunu soleedi
Nalannnnnnnnnn ZehraAlbayrak farklı doktora gittim sormadım oyuzden bilenler yazsın dedin sen nie yazıyorsun sanamı sordum 🤣
Dorukhan benimde öyle oldu 35 haftalik gittigimde 3100 kiloydu 37 haftalik gittim yine aynıydı doktor imkansız böyle bişey bazen makineler yanlış ölcebiliyor dedi
ZehraAlbayrak Nalannnnnnnnnn evet bana sordun bende bu forumdayim. Kime soracaktiysan etiketleseydin gelen mantikli yanitlari kaldiramayacaksan