tugcakkn
Arkadaşlar merhaba 35+2 haftalıl hamileyim bugün yapılan idrar tahlilinde proteine rastlanmış benden 24 saat idrar biriktirmem istendi.başına böyle bişey gelen varmı süreç nasıl ilerliyor acaba ? Tansiyon kontrolü önerildi bir de ama yükselmesi mi sorun oluyor tam anlamadım