Esraaydn21 Canım ben başından beri özele gidiyorum. İlk 3 aylık dönemde folik asit kullanıyorsun sonra bırakıyorsun. Bende de öyle oldu bir süre değerlerim iyi diye ilaç kullanmadım. Tekrar tahlil yaptırdı doktorum ve d vitamini, b12 (genelde b12 haplarının içinde folik asit oluyor), Kan ilacı ve balık yağı önerdi. Yanı bir sonraki muayenene gittiğinde doktorun tahlillerini tekrarlar ve ilaç yazar. Aslında benim doktorum hiç ilaç verme taraftarı değil ama ben beslenemedigim icin ve değerlerim cok düştüğü icin mecbur verdi.