defne55 Serce hazırlıklar bitti biraz çatladık deli gibi kaşınıyorum 😂😂 surekli uyumak istiyorum vs vs vs hic enerjim yok yani
bsyaaa Serce 36+6 olduk bizde çantamız hazır beklemedeyiz artık ağrılarım çok fazla özellikle yürürken çatı ağrım çok oluyor bebişin hareketleri de oldukça sertleşti canımı çok yakıyor
Yesimeliz Bende bugun 35+6 yim. Hazirliklar bitti bi hediyelikler gelecek. Kasimin 14 u nasipse. Vakit gecmiyor. Cok fazla zorlaniyorum. Allah kurtarsin hepimizi.
Ceylos8 @Yesimeli Yesimeliz merhaba bende sizinle aynı haftadayım doktor Doğum için tarih vermedi kasım ayı içinde olacağını söyledi sadece. Sizin doktor neye göre belirledi tarihi
Babydogan Ben 23 haftadan yazıyorum size inşallah bende 36ları görürüm hafif kasık ağrılarım var korkuyorum hep erken doğumdan ☹️
Serce defne55 bu enerji olayı bende de var gece uyuyamıyorum öğlen kalkıyorum kahvaltı yapıyorum bi ağırlık 2-3 gibi tekrar uykum gelir
Nalannnnnnnnnn Serce suan 3 hafta ama erken gelirse bilmem normel görünüyor çünkü keyfi ne zaman gelirse 🤭
Alisalpa Serce 35+3.. ev taşıyorum ve git gel temizliği bilmem nesi yatmaya vaktim olmadı.. herkes kızıyor bana ama bende yerimde durmak istemiyorum.. çünkü yatınca hepten yatasım ve hiçbirşey yapmayasım geliyor...
Dera Alisalpa yatinca insan hasta gibi hissediyo kendini, en azindan hareketli olunca kendini daha saglikli hissediyo 😂 banada kiziyolar ama sen kadar ev tasima falan yok, temizlik yemek isleri iste,normal
Ozgemlym Serce 36+5 uykusuz geceler mide yanması bide bu gün zorlamaya baslayan bel ağrısı fenayız artık :) hazırlıklar tamam prensesi bekliyoruz artık :)
Cmrem52 Ozgemlym aynıyız seninle canm bende öyleyim mide yanmasından özellikle uyuyamıorum akşam bişiler yiyemiyorum korkuma oturur vaziyette yatakta bekliyorum sabah olmasını yattıgım zaman midem çok kötü oluyo bel ağrısı felan yok şmdilik benm sezeryan olucak günümde verildi 5 kasımda inş Al artık dedim doktoruma 😂😂 hayırlısıyla gelsinler artık bende prenses bekliyorum 💓😊