Glpri_akgn_kse Merhaba anneler ben 25 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum normal mi?? Fikir verin lütfen 😐
Buket27 Glpri_akgn_kse ilk gebelıgınmı cnm ve hıc mı hısetnıyorsun azda olsa benım ilk gevelıgım 23 haftalıgız arada hısedıyorm bazen hisetmedıgım oluyor
tuba-ozdogan cok net hıssetmen gerekıyr aslında ama calısıosan yada sıreklı ayaktaysan belkı de sen anlamıyosundur canım
Glpri_akgn_kse tuba-ozdogan bende İnternetten falan baktım aslında hissetmem gerekiyor ama hiç hissetmedim şimdiye kadar doktora gidecem ama daha 2 gün var içim rahat etmedi bir fikir almak istedim aranızda tecrübesi olan yada fikri olan birisi varsa
tuba-ozdogan Glpri_akgn_kseduşta sonra bol çikolata ye uzan hissetmeye calıs mutlaka hıssedıosundur ama anlamıyosundur bn ıkı cocugumdsds 16 hft hıssettım susn 20 hft hsmileyim sabhları tekmelerle kalkıyorum dıkma canını ılk cocukta anlaysmaman norml 🤗
Yasamasebebim Glpri_akgn_kse normalmis de aslında kilon. Tatlı biseyler yediğinde uzansan da baksan öyle daha çok hissediyorum ben bi dene istersen
Buket27 Yasamasebebim kız bısey dıycem ben ac olunca cok fazla hosedıyorum ama yemek yiyince hissetmiyorum tatlı yıyıncede hissetmiyorum bence oglum tatlıyı sevmiyor 🤣🤣
Buket27 Yasamasebebim kız bısey dıycem ben ac olunca cok fazla hosedıyorum ama yemek yiyince hissetmiyorum tatlı yıyıncede hissetmiyorum bence oglum tatlıyı sevmiyor 🤣🤣