kkardelen42 Bebeğim sanki kendini ordan oraya vuruyor gibi oluyor kasiklarimda özellikle yani normal hareketinden farklı bi şey bu baya bi duvara güm diye çarpıyormuş gibi kasıklarımda öyle bi his oluyor bu nedir bazı erken doğum belirtilerim varda buda endiselenecek bi şey mi
Nehirkaya25 kkardelen42 bendede oluyo canim bebek bas asagi pozisyondaysa basi hareket sirasinda baski yapiyodur ama erken dogumla ilgisini bilmiyorum