GizemBeidokhti Vldnbkrc ömer asaf çok güzel degil mi... ben cok seviyorum ama bu sene dpgan her 3bebekten biri asaf ve genelde omer, selim, süleyman gibi isimlerle
Vldnbkrc GizemBeidokhti evet çok yayıldı isim benimde 2.oğlum olacak ona isim arıyoruz kuzey ismin de kaldık şimdilik 😂