Btlay-27 5 defa:) Ama malesef 1 doğum gerçekleşti:( çok şükür 1 kızım.var
Ve ben kendim anlardım zaten yumurtlayacagimi test felan hiç yapmadım tek taraflı kaşık ağrısı yahut işte adetin 14.günü yumurtlama olayı felan.. bu sefer dedim yapmicam yumurtlamadan önceleri ilişki oldu yumurtlama zamanı geldiğinde es geçtim yapmicam bu sefer dedim ve yapmadım ama çok şükür kızım dünyaya geldi yani belli olmuyor ne zaman olcagi