damlac pyrzmom hafta hesabına göre ay hesabı yapılmıyor diye biliyorum canım sanırım gün hesabına göre yapılıyor
Selinburak Bizde 9+2 olduk benimde bulantılarım devam bel ağrılarım çok fazlalaştı şu ilk 3 ayı bir atlatsaydık ALLAHın izni ile 🙏🏻🤲🏻☺️
damlac Selinburak Amin canım bende onu bekliyorum inşallah şu her an birşey olacak korkumuz geçer üç ayı atlatınca 🙏🏻
EsraTpc Bende 9+4 ama hiç bulantı falan olmuyo bazen hamiş olduğumu bile unutuyorum bu normal mi 🤦🏼♀️
damlac EsraTpc herkeste farklı oluyor ama ben bulanmasından memnunun valla bebeğim iyi diye düşünüyorum bana psikolojik olarak iyi geliyor ama benim annem mesela hiç bulanmamış midesi
damlac Selinburak valla canım ben 2 kilo verdim kusmalardan daha iki gündür yiyorum adam akıllı artık çıkar herhalde
Dua_mucizem Aynen sağlıkla üç ayı atlatıp ins diğer aylara rabbim hepimize sağlıkla aldırsın yavrularımızı kucaklarimiza
damlac Kızlar benim bu sabahtan beri hiç bulantım yok biliyorum dönem dönem geçebiliyor ama endişeliyim ya😢