Duygu19031903 Esradgc ben her sabah kalkıyordum 5 kere ayrı ayrı geriliyorım rahatlıyorum. Yatakta ayrı balkonda ayrı anca uyanıyordum. Bu 6 bucık aydır hiç yok😂😂
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Duygu19031903 Aynı ben birde gerilince bebekte hareketleniyor rahatsız mı oldu diye korkuyorum:(
Duygu19031903 Cokokuyan_dorukusunannesi48 ay benimkiside öyle 😂 ben öylesıkınca kendimi başlıyor ıynamaya bende diyorum kesin rahatsız ettim yavrumu
Duygu19031903 Cokokuyan_dorukusunannesi48 bencede😂😂 ama bebisler olunca uykumuzu alamayacağımız için pek gerilemeyeceğiz 😀😀😀