[silindi] yan yatmak gerekiyor özellikle de karnın büyüyüp kilo aldığında. Sırtta önemli bir damar var sırt üstü yatınca bebek o damara baskı yapıyor kan dolaşımı zayıflıyor canım bebeğe ve kendine zarar ben uyurken yanlışlıkla sırt üstü dönmemek için yastık koyuyorum. Youtube da bir doktordan da dinledim kendi doktorum da uyardı ilk öğrendiğimden beri sırt üstü yatmadım hiç