Pitircikk canım aynı durumu bende yaşadım benim de tüp bebek. Nöbetçi eczanelerde malesef olmuyo iğne ucu ben devlet hastanesinin aciline gidip durumumu anlatıp aşı iğnesi var mı diye sormuştum onlar da hemen yardımcı oldular. Aklında bulunsun :) zaten 2 gün sonra kesecekse iğneyi bugün de zaten 1 kere vurduysan çok korkma vücut 12.haftadan sonra progesteron hormonu üretmeye başlıyo dışardan ilaçları azaltarak kesiyor doktorlar