Yagmur_9458 kisiye göre degisiyor canm bence. Ben ilk gebeligimde 36 haftalkken yapmştm hazrligimi hic zorlanmadm. Ama bu gebeligimde 35 haftalkken başladm keşke diyorum önce yapsaymışım. Bünyeye ve hamilelige göre degisiyor malesef durum. Saglicakla al kucagına inşallah🥰