Htcglgnaksy canım öncelikle geçmiş olsun ben de idrar tahlili verdim şikayetim yok rutin tahlil alalım dedi doktorum idrarda lökosit değeri biraz yüksek çıkmış idrar kültürü alalım bir de üreme olup olmadığına bakalım dedi eğer bakteri üremesi olursa bebeğe geçebiliyormuş o da erken doğuma neden oluyormuş benim her hangi bir şikayetim yok ne ağrı ne idrar yaparken yanma vs. Ama içimi rahatlatmak için yarın acilde tahlil vericem inşallah bişey çıkmaz sana da tavsiyem eğer doktorun verdiyse antibiyotik kullan çünkü çok arkadaşım enfeksiyondan dolayı kullandı benim de acil şifalar diliyorum ✋🏻