Essem bebek arabasının aynısı bende var, toplasan 3 ay kullanmısımdır kızımda. Tekerlerı cok kotu, ben civild3n almıstm. Sımdı 35 haftalık hamıleyım farklı bakıyorum. Sga cevırıyorum sola gidiyor düz yolda bile beni çileden cıkartıyor. Butcenı bilmiyorum ama farklı kampanyaları takip edebilirsin bence