tuubbbaa Kızlar 28 haftalık hamileyim . Ben kendimi bildim bileli tırnak yiyorum hala bırakamadım . Kızlar bu arada 3 gündür canım fındık kabuğu istiyo ķıtır kıtır yiyorum bazen acaba bebeğüme bişey olur mu . Benim gibi canı çeken varmı acaba yardımvı olur musunuz .doktorumada soramıyorum . Çok kötü hissediyorum kendimii ..😞😞😞
Meleyke97 tuubbbaa zararini bilmiyorum( ama ayakkabi boyasi yiyen duvar yalayan taw yalayan duydum)) sen en iyisi doktoruna sor
Buketttt tuubbbaa canim bunu neden doktoruna soramıyorsun ayıp değil ki acaba fındık kabuğundaki hangi vitamin eksikliği cekoyosundur da ondan istiyorsundur. Söyle doktora
kornzorn20 tuubbbaa fındık kabuğu iyiymiş. Annem benzinlikte benzin kokusu alınca canı çekmiş. Bir yudum içmiş de rahat etmiş. Benzinli biriyim ben 🤣
Yenianne65 tuubbbaa canınızın istediği seyler vücudunuz da ki eksik olan vitaminlerin belirtisidir doktorunuza danışın mutlaka
Ozgearslnn tuubbbaa Fındık kabuğu yine iyiymiş, benim canım 1haftadır naftalin istiyo resmen yemesemde elime alıp sürekli naftalin ve tiner koklayasım var ilk defa başıma böyle bişey geliyo 😁😂