Dorukceren benim süt hemen gelmedi hemşire sıkınca bir iki damla gelmişti ama bebeğim tutamıyordu. hemşireleri ikna edemedik bir türlü ac olduğuna. kan şekerini ölçüyorlardı ac değil deyip gidiyorlardı. sabah çocuk doktoru geldi ac bu çocuk takviye yapın dedi de mama aldik yoksa çocuğum sarilik olcakti. 3.gün süt geldi ve emmeyi öğrendi kızım. diyeceğim şu ki kendi iç sesini dinle ac olsa anlarsın takviye yapın ki sarilik olmasin