Ozlemclk52
Merhaba canım bende bu sabah adet oldum.
Doktora gideceğim cumartesi günü klomen çatlatma iğnesi isteyeceğim bende. Fakat ben eşimin işi gereği cumartesi gideceğim 4. Güne denk geliyor ❗️sen kaçıncı gün gitmiştin???❗️klomeni adetin kaçıncı gün başlattı doktorun???
Ben hiç kullanmadım bilmiyorum da ❗️doktor ilaç bitince 5 veya 6 günü çağırıp iğneyi mi yaptı???
❗️Ve burada gördüğüm kadarı ile 36 saat sonra mı ilişki oluyor. Sana 1 gün boş 1 dolu demiş ama anlamadım iğneyi vurulduğun gece ilişki oldu mu yoksa ertesi günü mü başladı 1 gün dolu ve boş die
❗️Birde iğne ilaç tutarı ne kadar oluyor toplamda??
Şimdiden Teşekkür ediyorum 🙏🏻🌸